I ConnectWise® Manage™ organiserar du all kundkontakt i ett och samma system. Mötesanteckningar, produkter, tjänster, serviceavtal, offerter, etc. hanteras enkelt och effektivitet. Med ConnectWise Manage missar du ingen affärsmöjlighet, då systemet håller koll på pågående affärer. En vunnen affärsmöjlighet kan lätt omvandlas till en försäljningsorder eller ett kundprojekt.
Den lättanvända tidrapporteringen och de automatiserade funktionerna för ärendehantering i ConnectWise Manage låter ditt företag leverera en bättre klientupplevelse, effektivisera hela tjänsteleveransen samt öka antalet debiterbara timmar.
Med den kraftfulla modulen för ärendehantering i ConnectWise Manage kan du enkelt och effektivt spåra alla serviceärenden och garantera att ingenting faller mellan stolarna. Supportärenden i ConnectWise Manage kan skapas i en mängd olika sätt. Du kan manuellt skapa nya ärenden eller aktivera tjänster som skapar ärenden automatiskt, exempelvis via epost, chat, kundportaler, etc.
Oavsett om ditt projekt involverar en person på ett ställe eller ett helt team spridda över flera platser, kommer ConnectWise Manage ge dig full kontroll och visuell överblick av projektet i realtid.
Få full kontroll på ekonomin! Du kan exempelvis hantera serviceavtal genom fördefinierade kontrakt, automatiskt samla in konsult- och supporttid, hantera utlägg samt produktpriser för fakturering. Alla data kan sedan synkroniseras direkt in i ett redovisningssystem. Med automatiserad fakturering genom ConnectWise Manage kommer ni markant öka effektiviteten samt förbättra kassaflödet.
Inbyggda automatiserade arbetsflöden i ConnectWise Manage hjälper dig att hantera affärsprocesser. Från försäljning till service till projektledning och fakturera kommer arbetsflödesregler påminna varhelst ett företag saknar uppgifter. Du kan enkelt skapa rolldefinierade arbetsflödesregler som ställer frågor till rätt part.
Ta bort behovet av olika plattformar och låt hela din organisation enkelt arbeta och kommunicera med varandra i samma system.
En 360°-vy visar tydligt varje supportärende, pågående eller stängd, och ger dig den information du behöver när du behöver den som mest.
Smidig tidsrapportering för dina projekt eller supportärenden ger en bra överblick på hur resurser ska fördelas samt tar fram ett tydligt underlag för kundfakturor.